Anneebrukice canım ben 47 kilo ile hamile kaldım 63 te doğım yaptım 5.gün kontrole gittiğimde 56 ya düşmüştüm şuan bebeğim 3 ay 3 günlük 54 kiloyum sadece beneğimi emziriyorum bol sıvı tüketiyorum ekmek kesinlikle tüketmiyorum sebze ağırlıklı besleniyorum korseyi doğumdan sonra 3. Gün takmaya başladım şuan nerdesye hiç yok göbeğim çok memnunum iyiki o kadar erken takmaya başlamışım bu arada boyum 160