ne kadar kalırsa kalsın döküyorum en fazla 15 dk dışarda bekletiyorum ama içeceği kadar yaparım hep, birde kaynatma işlemini her seferinde yapıyordum 6 aya kadar, artık bir leğene kaynar su boşaltıp tüm biberonları oraya koyuyorum, 15 tane falan biberon var sürekli yıkamamak için aldım, kaynar sudan sonra mikrodalgada steril ediyorum