Kızımın vücudunda 1 aydır yaralar çıkıyor ek gıdadan şüphelendik kremler sürüyoruz alerji damlası kullanıyoruz ama geçmiyor sürekli yenisi çıkıyor doktorda küçük diye alerji testi yapmadı 4,5 aya kadar beni emiyordu uyuz hastalığı geçirdim ona geçmesin diye emzirmeyi kestik mamayla devam ettik sütüm en baştada azdı mama meme gidiyorduk uyuz illetiyle 1 ay uğraştım geçti şimdi kızım böyle oldu yaraları var yara yerleri hep kaşınıyor uyuz mu oldu diye düşündük doktor değil dedi şuan kendime aşırı sinirleniyorum belkide mama kaldı böyle yaptı kızımı 😭