Duygugenc16 Merhaba kızlar dun 3 aylik bebegimde inek sütü alerjisi çıktı ve kilo alımı iyi olmadığı için kızıma mama verdi doktorumuz nestle alfamino dun 30 ml icirmemle kusmasi bir oldu midesi bulandi bu mamadan kullanan varmi acaba