Rozamm hangi şehirdesiniz ben Gaziantepdeyim bizde de yoktu genetik tanı merkezine yönlendirdiler bizi de oradan kan alındı 1 ay bekledik sonuç geldi temiz çıktı çok şükür. Seni cooook iyi anlıyorum her aldığın nefes zehirdir şimdi senin. Benim de kızım hemen yaptı kakayi. Ter tuzlu diyorlar kızımın teri çok tuzlu her öptüğümde ağlıyordum 3 aylık olduk şimdi hala tuzlu