Oske Dygbzts himmm biz 10 ayligiz zaten 11. Ci ayda bir doz daha yapacagiz dedi daha oncede 2 doz rotateq yaptirmistik
Pinardefne DesorLiviya konuştuk cnm kafamı çok karıştırdı oda 9 aylıgız bu ay olmamız gerekiyodu aslında 1 yaşında tek dozu öneririm b aşısı içinde yok fln dedi işte bu hafta tekrar görüşmem lazım
DesorLiviya Pinardefne istiyorsan bi başka doktora daha danış kuzum bn tam 4 doktorla görüştüm ikisi Devlet Hastanesi ikisi ozsl hastanesşnde hepsi menA yıda menB yıda yaptırmamı onerdı
DesorLiviya minnosum18 evet ikisinide yaptirdim nimenrix herhangi bi yan etki gostermedi ama bexsero 1 hafta huzursuzluk yapti
Bhrdnz Benim Dr um iki aşıyı da şuanda önermedi. Bebeğim 3 ay 22 günlük 1 yaşından önce ağır bir ateş yapacağından birini hiç önermedi. Diğerini ise 5.aydan sonra yapılacak.