merve_123 Kizlar bugun ilk gunumuzdu oglum daha cok ordaki annelerin telefonunu istedi telefonla col hasir nesir oldugunda alamayinca vermeyince aglama krizine girdi o aglayinca bende agladim kendimi cok kotu hissettim sizce dev etmelimiyim oyun grubuna baslamadan pes mi edicem bilmiyorum
Maviyesil121212 merve_123 tabi ki devam etmelisiniz, böyle böyle azalarak yok olacak ( telefon bağımlılığı) ve sosyalleşmeyi öğrenecek. Kaç aylık oğlunuz
symzll merve_123 tabiki de devam ettirin alışacaktır.Üzülmeyin bu pandemiden dolayı ister istemez telefon veriyoruz arada havada soğuk dılarıda çıkamıyoruz ama oyun grubuna gidiyorsa sakın almayın benim eşim pandemiden dolayı müsade etmiyor etse hiç durmam ağlar ağlar alışır çocuklarla oyuncaklarla oynamaya.
Ozge_AyazEfee merve_123 İlk gidişimizde oğlum ağlamaktan kusmuştu 🤦🏻♀️ üçüncü gidişimizde oyunların içine kendi kendine dahil olmaya başlamıştı 😊 Kendimizi onun yerine koyalım. İlk okula başlarken hangimiz ortalığı yıkmadık ki🤭 Annelerimizi az perişan etmedik her birimiz 🙈 Zamanla alışacaktır, hatta oraya gitmek için heveslenecektir 😊
merve_123 ezgi012 ya milleti rahatsiz ettik hemde cok agladi herkesin telefonu masada olunca surekli istedi o yuzden
symzll Ozge_AyazEfee bu yazınızı okumam çok iyi oldu.Merak ediyorum ilk nasıl davranıyorlar diye bebeğiniz kaç aylık?
Ece-su Ozge_AyazEfee hatırlıyorum annem beni bırakırdı sınıfa ben o giderken arkasına takılır eve giderdim ahahah 😂
ezgi012 Ya bebektr ağlıycakta gülecekte. Bnce hiç takıntı yapmayın aksine çocuğu sosyalleştrin tv, tablet, telefon kesinlikle ama kesinlikle çıkarın hayatınızdan. Zaten telefona bağımlı olmş belliki. Bu yüzden sık sık parka götürün bnce.
GokturkAlp merve_123 Öyle bir çocuk ortamında telefonlar yasak olmalı. Ama olur mu oyun grubunda herkes telefonunu çıkarıp video çekmeden, sosyal medyada paylaşmadan durulabilir mi? Sizin neden ağlıyorsunuz ki, götürün tekrar tekrar çocuğunuzu ve ordaki yetkili kişi ile de durumu konusun bence. Telefon falan sokulmamalı ortama.
Ozge_AyazEfee symzll Şu an 3 yaşında ama bahsettiğim olay 21 aylıkken gerçekleşmişti 😊 malum 1 yıldır evlerimize kapandık büyük etkinlikler, sosyalleşmeler askıya alındı
symzll Ozge_AyazEfee bende pandeminin bitmesini bekliyorum direk okula.benden başka kimseyle durmaz o yüzden okulda bıraktığım ilk zamanlar nasıl olacak çok merak ettim teşekkür ederim☺️