Ezgiasya Kızlar analar kurban olam korse mı tayt mı korse6tayt mı performans tayt zıkkımı mı beni bi yönlendirin
Aycan5454 Ezgiasya sezeryan doğumsa normal korse al Doğumdan hemen sonrasınds taktırmıştı doktorum :) ama ben çıkardım sonra kalmadı karnım zaten çok da şişmemişti
Dorukege33 Ben 20 günlük anneyım… cırtlı korse kullanıyorum 115 gündür azcık göbeğim kaldı 10 kılo da fazlam var onu da verırım emzırıyorum zaten ☺️ Sıcakta tayt zor olur bence 🥺 korsemi ınstegramda missbeltkorse den aldım termal güzel terletıyor