Kızlar benim oğlum 19aylık. Sadece anne sütü aldı bu zamana kadar ama 6.aydan itibaren ek gıdayla hiç arası yoktu. Ne kahvaltı ne çorba ne yemek hiçbişey yemiyor beğenmiyordu. Sadece tatlı şeyleri yiyordu. Anne sütü alan bebeklerde normal evet ama ayda 200gram alıyordu sadece sütte gelişimi için yetmiyordu. Möllers balık yağı ve Argivit şuruba başladık. Şurubun 1.şişesi birmek üzere. Boyu uzadı ve 3haftada 1kg almıs. İştahı inanılmaz açıldı. Sürekli mama diyor mutfağa gitmek istiyor bişeyler yiyor inanamıyoruz. Şok içinde bakıyoruz oğluma😂 herkese tavsiyemdir