Kavinsmom 6 ay iki haftalık olduk, bir atak var bir kaç gün içinde gelmesi lazım yani geliyor gelmekte olan 😂 gideyim bir kahve yapayım, sizde belki benim depresyonuma neler yaşadığınızı yazıp katmerlemek istersiniz 😂 atağı reddedersem gider mi 😎
_elmaliturtam Bizde 12.hafta atagindayiz gündüz uykumuz 15-20dakikalara düştü sebepsiz yere ağlamalar zorla emmeler felan. Alıştım napayım çok agladiginda açıyorum müziği alıyorum kucağıma hoppala cuppala hem hareket ediyorum hemde oyalaniyor. Buaraada dans etmeyi şarkıları felan çok seviyor bizim yöntemimiz bu.. 🤣
Kavinsmom _elmaliturtam bu atak biraz uzun ve diğerlerine göre inatçı sürüyormuş, acaba diş ile birleştiği için mi böyle 🤔
_elmaliturtam Kavinsmom ay bilemiyorum ya çok zor biri bitiyo biri basliyo. E bide benim baş agrisida gecmiyo hepsi üst üste Allah yardımcımız olsun cümleten 🤣🥴