Candy_liz annecik344 ben de aynı durumdayım bu biberonu alsam mı bilemedim olumlu yorum da var olumsuz da, şans meselesi sanırım
Adensu annecik344 2 aylifiz iki gundur meme reddi yasitorum ben careyi telfondan ninni aciyorum bacaklarima koyup hafif sallayarak emziriyorum o zaman emiyor ama hizli degil hafif sallama
Lliya annecik344 biberonun her türlüsü meme reddi sebebidir on bebekten 8 inde neredeyse meme reddi oluşturur anne memesine en uygun diye satılması aslında daha çok meme ucu karmaşasına sebep olur farklı besleme yöntemleri denemenizi öneririm