Ruzgarsmummy Kola içeniniz var mı ? Hamileliğimden bu yana hiç içmedim 55 günlük oğlum var aşırı canım istiyor artık. Yatım bardaktan zarar gelir mi oğluma gaz yapar mı
2metinaski Ruzgarsmummy Ben bebegim 6 aylık olana kadar hiç ağzına sürmemiştim zaten kolik bir bebekti 😒 Ama nefsinizi körlemek için birkaç yudum içebilirsiniz
Kubraybars Ruzgarsmummy Bi kereden bisey olmaz kuzum cok canın istiyosrsa ic nefis bu sonuçta gaz yapacak diyede korkma bu kadar sürekli icmiyosun sonuçta sütün ceker 😊 emzirirken neler icenleri gördük buralarda sigara alkol daha neler neler kola onların yanında hicbsy bence
Gamzeburkan Ruzgarsmummy ilk aylarda hiç içmedim sonra cok canım istedi diye yarım çay bardağı falan içerdim 9 aylık olucaz hala doya doya kola içmedim
Kuroneko Makul miktarlarda içildiğinde hicbir yiyecek icecek zarar vermez korkmayin bu kadar. Sonucta zehir içmiyoruz icecek olarak piyasada bulunan bir seyden bahsediyorsunuz. Yarim bardak bir bardak kola nasil bir zarar verebilir ki