Ayse_lina Merhaba annler kızım 9 Mart’ta 4 aylık olacak yavaş yavaş ek gıdaya geçebilir miyim acemi anne olduğum için pek fazla bilmiuorum ve bu arada mama veriyorum ve emziriyorum.. Bazı anneler bebekleri 4 aylıkken ek gıdaya geçti siz de geçtiniz mı..??
Ikrazumra19 Ayse_lina mama ile buyudu ama gecmedim bence cok erken en azindan 5.ayi bekleyin sindirmekte zorlanir
Utkuu Ayse_lina bende sizin gibi düşünğyordum bu ay sonu dört aylık olucaz ama doktor önermedi beş aylık olsun en azından dedi
Hant Neden anneler ek gıdaya geçmek için bu kadar hevesli oluyorlar tenkit için sormuyorum yanlış anlamayın ama forum 4 aylık bebeklerinden bir şey yedirmek için heyecanlı annelerle dolu
bburcu Ayse_lina anne sütü veriyorsan hiç gerek yok. Genelde mama kullanıp kilo alımı yavaş olanlar başlıyor ama bence çok erken. Benimde kızım 4 aylık. 6 ay olmadan başlamayacağım