Merhaba hanımlar. Bebeğim 3 aylık. Nerdeyse doğduğundan beri emme ile ilgili sorun yaşıyorum. Aciktigini düşünerek kucağıma alıyorum tam meme ağzına değince feryat figan ağlıyor ayakta sallayayim diyorum daha beter ağlıyor ayağa kalkıp zor güç kucağımda sallayıp sakinlestiriyorum o ara uyuyor yarım saat fln uyanınca emiyor. Yani çoğunlukla emzirmek için uyutmak zorunda kalıyorum bu beni çok zorluyor ne yapacağımı şaşırdım. Önerisi olan var mı ?😔