Fatmabkdmr Canım çok geçmiş olsun yakın zamanda bende geçirdim. İlk olarak lütfen moralini yüksek tut sakın üzme kendini. Bu bir süreç ve geçicek. Çok şükür bizde sadece ben pozitiftim çocuklar ve eşime bulaşmadı. Bebeğimi emzirdiğim için ilaç kullanamadım. Bol ilikli kemik suyu( kendim yapmadım tanıdığım bir çorbacı hazırladı) kelle paça, sarımsak, soğan tükettim. Kekik çayı, zencefil çayı, ıhlamur,zeytin yaprağı çayı içtim. Vitamin ilaçları aldım. 3 günlük bi antibiyotik yazdılar onu kullandım. Elma sirkesi ile gargara yaptım. Yastık kılıflarını havlularınızı hergün değiştirin canım. Evi sık sık havalandırın. Ağır geçirdim o an sanki hiç bitmeyecek gibi geliyor. Psikolojik olarak çok yoruyor insanı. Bebeğinin ateşini kontrol et sürekli ateş düşürücü dışında bişey vermiyorlarmış. Yinede için rahat etmezse ara yardımcı olurlar.Muayene için götürürsün. Rabbim şifa versin hiç kimseye göstermesin.Bişey sormak istersen her zaman cevap veririm.