Merhabalar biz 3 ay 7 günlüğüz mamayla besleniyoruz emme reddi yaşadık ne yapsam daha emdiremedm istemedi..sağlıklı olsunda artık emmesin demekten başka bişey gelmedi elimden artık 🤷 Çok hareketliyiz son zamanlar kafasını kaldırıyor dönmeye çalışıyor sürekli uğulduyor konuşmak istiyor 🙈 mamayla beslendigimiz için 4 buçuk aylıkken ufakdan ek gıdaya başlamayı düşünüyorum…bizde bu kadar sizler ne yapıyorsunuz bebisler nasıl, ne zaman ek gıdaya geçmeyi düşünüyosunz🌺