Prensesim00 sadece bebeğe olmuyor maalesef ebeveyne bağlı yapılıyor. Bizimki demir hayat. Sınırsız muayene tahlil vs hem yatarak hem ayakta tedavi. %20katılım paylı, her sınıf hastanede geçiyor. Paketin içinde özel aşılar yok. Zaten onu yanlış hatırlamıyorsam 1şirket karşılıyo ama diğer olanakları iyi olmadığı için tercih etmedik. İkimizinki yıllık 7000tl 12taksit olarak ödüyoruz