G_ADAN ben bi polar modelini aldım bir de ipek kadife. Ama polar (welsoft) model daha çok hoşuma gitti. Halıyı tuttuğu için kayma vs olmadığı gibi kolay süpürülüyor. İnstagramdan bi sayfadan aldım. Ama sayfa çalışanları sipariş alırken müthiş ilgiliyken,yanlış renk gelip değişime gönderdiğim örtüyü (Cuma günü ulaşmış olması gerek) hala paketinden açmaya yeltenmemişler bile. O yüzden sadece model hakkında Öneri verebiliyorum ben😒