Merve4694 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık dünden beri afedersiniz büyük tuvaletini yapmıyor normal mi sizce endişelenmeli miyim. Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.Şimdiden teşekkürler.