turisinannesi Azı dişim çok agriyor doktora gitmek istiyorum ama herhangi bir dolgu yada kanal tedavisi görürken emzirmek sıkıntı olurmu bebeğim 6 aylık emiyor
ElifTGM turisinannesi ben cumartesi gün diş çektirdim. 4 tane uyuşturucu yapıldı. İşlemden bir saat sonra emzirdim . Sıkıntı olmadı. Emzirirken dişe işlem yapılabiliyor
Morfrenk Evet bende 3 saat sonra emzirdim sıkıntı olmadı. Diş ağrısı aman aman dayanılmıyor ki gitmemezlik yapalım