kızlar bebeğim 10 aylık olacak sadece akşamları oda işine gelirse tabi cicibebe süt muhallebi yiyo. kilo aldıracak bişey yok mu ?bi kaç kaşık bile yese yeterli , tadını bilsin en azından. artık sütüm yetmiyo ,bi göğüs artık o kadar süt salgılamıyo ne kadar emzirsemde 😔😔