Deletedmom_36 Aa ne güzel. Bizimki de uyuyordu gece emmesini kestik. Bazen bir kere kalkardı yine yanıma alırdım şimdi ciş için uyanıyor geri uyuyor. Ama garip olan bir şey var 3 gecedir. Tam 1:45 civarı kalkıyor ve ağlıyor. Neden anlamıyorum. 🤷🏻♀️ Sorun yok karnı tok çişini yapıyor zaten. Diş desem değil çıkardı hepsini,hasta değil. Sendromdamı acaba?