Ygz Sefaserpil ben 1 yaşında panda konsepti yapmıstım. 2.yaşı covidden dolayı kendi aramızda pasta kestik sadece. Yapıcak olsam renkli cıvıl cıvıl biseyler yapardım ağustos ayında doğum günü😅
Ozgeersin Ben kurabiye canavarı yapacağım 1 yaş için herşeyini almıştım hastalık olunca yapamadım bu sene kimse olmasana yapacağım.