Kizlar merhaba 7 aylik oldu kızım hala ağzına bir şey almıyor yediremiyorum ne denediysem yediremedim kendi eline verdim öyle de yemedi salatalık vs veriyorum eline aldığı hic bir şeyi ağzına götürmüyor bizim gibi olan var mı acaba ? Ben nerde yanlış yapıyorum ne yapmam gerekir