Hangisi daha kullanışlı olur acaba ilerisi için. Kızım 2 yaşına doğru park yataktan çıkarmak istiyorum artık. Kendi odasına geçecek. Şuanda 15 aylık kendi kendine koltuktan ve bizim bazalı yatağımızdan inebiliyor. O yüzden baza almak istedim mobilyasına uygun. Yan tarafına korkuluk alacağım acaba ordan sarkar mı aşağı diye de düşünüyorum. Gece uyanan bi bebek değil kızım bu arada. Çok kararsızım kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum lütfen 🥴😊