Hazal2748 geçen cevap verdim sandım ben sana şimdi farkettim yazmadığımı 🤦🏻♀️ Canım İsmail beye gittim ama o kadar sinirim bozulduki sabah erkenden gittim 12 oldu hala muayene etmedi ve 12de önümde 20 kişi vardı. Hep araya tanıdıklar girdi onlara baktı benımde sinirim bozuldu çıktım ordan. Yine yukarıdaki hastaneye gidicem hatta bugün 3de muayenem var. Eşim işe gidiyor benım kızda küçük olunca bırakamıyorum kimseyefe tanıdık kimse yok gittiğimde o kadar bekleyemem orda ben