ygmrsmr Kızlarr bebeğimm 3 aylıkk uyku eğitimine ne zaman başlayabilirim ve ilk nasıl başlamalıyımm 🙏🏻
Gencanne_19 ygmrsmr ben şimdiden başladım. 3 ay 6 günlük. Sabah 7 de kalkar 2 saatte bir yatırırım 45 dk uyur akşam da en son tam yatişa 10-10.30 gibi geçiriyorum. Yavaş yavaş oldu gibi 2 haftadır böyle gidiyoruz alıştı bebeğim,huysuzluk etmiyo Elhamdülillah
NNF19 ygmrsmr 4.ay atağı gibi zorlu bi süreci atlattıktan sonra olabilir. Lakin o zamanlar uyku düzenini birakin 5 dk sakin kalsın yeter diye yalvarabilirsiniz🤣❤️
27__ ygmrsmr Uyku eğitimi degil de uyki saatlerini oturtun. Uyanıklık surelerini gözlemlemek. Sonrası zaten oluşur.
sirdaass ygmrsmr uyku eğitimine 5.ay ve sonrasında başlayabilirsiniz (desteksiz uyku) ama saat düzenine oturtmak için şimdi bile başlayabilirsiniz. Uyku eğitimi verirken işinizi oldukça kolaylaştırır
MNMD Önce 4.atak dönemi uyku gerilemesini atlat. 5.ayda başlarsın. Şimdi başlarsan 4.ayda her şey sıfırlanacak çünkü. Ama bu dönemde uyku saatlerini oluşturabilirsin bu sana baya kolaylık sağlar.
ygmrsmr MNMD ya aslında akşam 9 da uyuyor ama sallayarak uyuyor sallamayı unutturmam lazım başka türlü uyumuyor maalesef 😔
ygmrsmr Gencanne_19 maşallah diyelim benim bebeğimde 3 ay 7 günlük 🤗 yakınlar birbirlerine açıkcası akşam 9-9:30 da uyuyor gece 2-3 kere uyanıyor ama işte tek kötü yanı akşam uykusuna sallayarak uyuyor yoksa uyumuyor 😒
MNMD ygmrsmr istersen salla-dur uygulamasını yap 2 dakika salla 2 dakika dur gib. Ama önce dediğim gibi uyku saatleri olması gerekiyor. Yoksa ayaktada sallasan desteksizde uyutsan verim alamazsın. Uyanış saati - ilk uykusu ne bileyim şekerleme saati falan bunlar düzene girince deateksiz uyutmak daha kolay.
Gencanne_19 ygmrsmr oo size de Maşallah evet aramız da 1 gün varmış🤣valla ben de sallayarak uyutuyorum tam dalınca elektrik süpürgesi sesi açıyorum koyuyorum başına o olmazsa olmazımiz😂
Hndd Bu 4. Ay atağı ne zaman başlar kii bebeğim 3 ay 10 günlükk bu sıralar artık başlamış olabilir mi yoksa 4. Aydan sonra mı
NNF19 ygmrsmr psikolojik tedavi görüyorum diyim🤣 bittim sanırım o dönem. 1 hafta toplamda yarım saat uyumuşluğu olmadı 🤦🏽♀️