Merhabalar, 2 gündür covid belirtileri gösteriyorum. Bu akşam gidip pcr testi yaptıracağım ancak bebeğimi emziriyorum. Yaptığım araştırmalarda ilaçlarla emzirmek birlikte önerilmiyor. Ama emzirmek zorundayım. Başka türlü asla olamaz maalesef.
bu durumu yaşamış annelerden yorum bekliyorum. İlaçsız atlatılır mı? Emzirmek sorun olur mu veya?? Semptomlarım bugün sırt ve gögüs ağrısına çevirdi. Kesin hastayım gibi düşünüyorum.