Benim kızım da hep mamayla beslendi sadece 4 ay anne sütü aldı ve hep kilolu bebek oldu herkes bana obez olacak derdi doktoruma sordum 1 yaşına kadar bebeklere obez teşhisi koyulamaz dişler çıkarken iştahı azalır dedi şimdi ağzına lokma koyamıyoruz aynen öyle oldu haliyle kilo vermese bile boyu uzadı ve toparladı