Bayan34 Beta hcg değerim 181 di kan tahlili verdim sağlık ocağında 25 şubatta şuan hastaneye geldim ama ultrason da görünmedi son adet tarihî 28 ocak Sizce normal mi küçük olduğu için yoksa dış gebelik midir
Cheddar Bayan34 ben adet gecikmesinden 6gün sonra kan tahlili vermiştim 2000leri geçmişti. Adet tarihiniz geçsin hemen yine kan verin yükseldiyse dış gebelik değildir. Hayırlısı olsun