Merhaba arkadaşlar 😊 oğlum 7 buçuk aylık yemeğini kendim yediriyorum. Ama artık yavaş yavaş kendisinin yemesini istiyorum eliyle blw usulü ama verdiklerim büyük olunca yiyor büyük koparıyor boğazında kalmasından korkuğum için öyle veremiyorum. küçük küçük doğrayıp önüne koyduğumda yemiyo inceleyip oynuyo. Daha erken mi bunun için siz nasıl bi yol izlediniz? Yardımcı olabilir misiniz?😊