Aysee171220 Selam anneler bebegimin burnu kuru sümükte var sert oldugu icin cikmiyor kurudu her yüzünü yikadigimdada agliyor sevmiyor acaba ne yapabilirim
Mom042 Aysee171220 kac aylik bilmiyorum ama ben kurudgunu gorunce sutumu sıkıyorum sonrada aspirotorle cekiyorum ama bazen sutu sıktıktan sonra gunese dinduruyorum hapsurup cikariyo
Pinars Aysee171220 bebekler için deniz suyu spreyleri var. Ben onu kullanıyorum çok güzel işe yarıyor.
Busrabektas Aysee171220 ben her gece yatmadan serum fizyolojik sıkıyorum kurumuyor 2 günde bir de temizliyorum çok dolmadıysa çünkü aspiratörü her temizlemede önermiyorlar.
emineckr Serum fizyolojik kullanman lazım temizlemeden önce yumuşatması için. Sonrasında da eczaneden nazal nem alıp onu kullanmalısın. Doktor tavsiyesi. Otri bebe önermedi doktorumuz burun içi ödem oluyormuş..
yademila-48 Aysee171220 ben çatal iğne işe çıkarıyorum kuruları nemli olanları aspiratör ile çıkarıyorum
Mavilii yademila-48 çatal iğneyle nasıl cikariyosunuz Allah korusun bi açılsa burnunun icindeyken çok zararlı ve riskli değilmi 🙄
yademila-48 Mavilii açılacak kısmı benim elimde oluyor hemen alınıyor ben rahat ediyorum ve dikkatliyim bu konuda şükür aspiratör çok tahriş ediyor çok bağırıyor hele ki kuru olan hiç çıkmıyor serum gizyolojikle falan 2 burundakini 1 buçuk dk da alıyorum hiç ağlatmıyorun üzmüyorum
Garfield Aysee171220 evler kaloriferli haliyle nem oranı düşüyor ve burun içi kuruyor. Serum fizyolojik damlatın burun içi yumuşayınca hapşırmayla sümükler de çıkıyor