Sanırım temızlık bıttıkten sonra o temızlıgı harıta olarak kaydetmek gerekıyor. Yoksa kendı harıtalandırmıyor dıye bılıyorum. Bır de atladıgı yerler varsa tekrar donup gelebılıyor. Esyaların yerını değıstırmemek gerekıyor bır de. Yanlısım varsa bılenler düzeltsın