masal28 Kızlar bebeğim 4 ay 2 günlük, emziği ile kendi kendine uyuyor-du 15 gündür meme de uyumaya başladı emziğiyle de uyuduğu oluyor hangisini bırakmak daha zor sizce, hangisne devam etmeliyiz?
iki_prenses_annesi201 masal28 memede uyutmak die dşnyrm… Bnm kızımda önceden memede uyurdu daha snra emzğe alşnca onda uyutmya bşldm.. Ve süttn erkn kesldgi içn iyikide emziğe alşmış diyorm… Bu arada emziğe çok düşkn değil kızım sdce uyuynca veriyrm genlde 😊
dertlikerkenez masal28 kesinlikle emzikle uyutmak kolaylık. 6-7 ay civarı beşikte kendi emziği bulmayı da öğrenirse tadından yenmez😁
Tugcesilam masal28 bnm kızım dogdugundan beri memede uyurdu ben zaten ınu yalancı emziğe alıştırmıştım şimdi emzikle uyuyor cok uykusu olupta uyuyamazsa huysuzluk yaparsa meme veriyorum orda uyuyor nadir oluyor tabi
Love_me Kesinlikle memede uyutmayın. Bırakılabilecek en zor şey memeden ayırmak. Emzik daha kolay. Bende memede uyutmuyorum
Tugcesilam masal28 walla herşeyde malesefkş bebekler karar veriyor dogum şeklini bile onlar belirliyor 😂😂