Merhaba canım anneler bebeğim 10 aylık bir süredir yemek yerken ağzındakini tükürüp yeniden kendi alarak yemeye çalışıyor ve iştahsız belli başlı şeyler dışında her şeye burun kıvırıyor dişimiz çıkıyordu o geçti düzelir dedik yaklaşık bir haftadır sinirlenmeleri başladı istediği bişey olmayınca çığlık atıyor kendini kasıyor bi komikli komikli sinirlenmeler ağlamalar atak haftasında mıyız ne oluyoruz yeni güncellememiz çok mu kasacak anlayamadım bebeği 10 aylıkken böyle bi süreç geçirmiş olan var mı ne yapmamı önerirsiniz