mira___ huysuzluk yapmadıysa devam etmelisiniz, zaten 3 gün olmuş. Kendi odasında zamanla uykuları daha da düzene girecek. Ben doğduğundan beri kendi odasında ve yatağında yatırıyorum, uyandığında doğru düzgün ağlamıyor bile, uykuları oldukça sakin ve düzenli.