ceyda3 Kızlar bebeğim 1 ay 26 günlük dün doktor süt alerjisinden şüphelendi neucate diye mama önerdi içine tatlandırması için keçi boznuzu özü kat dedi 60 ml iki ölçeğe 2 çay kaşığı katıp veriyorum zarar olur mu bebeğe sizce 🥺
Mervea ceyda3 2 çay çok fazla 1 çay kaşığı yeterli ben çay kaşığı ucuyla eklerdim zamanla onuda kestim
MeryemEslem Ben katıp yediriyordum son iki seferdir kusuyordu doktorumuz keçiboynuzundandır dedi şimdi kuşburnu pekmezi koyuyorum
ceyda3 ozgenil-12 yüzü pütürlü çok kuru ve mamaden memeden sonra boğazında hırıltı oluyor sonra geçiyordu birde kakası sünüyordu