Minaisra çok haklısın canım. Babam vefat etti ama doktorlar 3 ay yaşamaz demişti babam 13 ay yaşadı. Kanserde beslenme çok önemli babam hep doğal beslendi, eşek sütüne kadar içmişti ne duyduysak bizde denedik. Hazır gıdalar kesinlikle tüketmesin annen , köy yoğurdu balı tavuğu yumurtası yerdi babam hep, en çokta biraz pahalı olabilir propolis çok faydalı, biz en çok faydayı propoliste bulduk canım ama organik doğal olacak balcılarda satılıyor ve gerçekten babamdan kitleyi küçülmüştü . Babamın 4. Evre olduğu için hiç tedavisi yoktu ama biz elimizden geleni yaptık doğal beslenmelerler 13 ay yaşadı doktora le bile inanamamıstı sürekli dağıldığı için vücuduna ona engel olamadık maalesef..
Canım özellikle köylü tavuğu, yumurtası , sütü yoğurdu çok tüketsin, tere mesela vücuttaki iltihabı felan atıyordu, bir de ısırgan otu suyu çok faydalı , kemoterapi sonrası çok su içilmelş yan etkileri azaltmak için vücuttaki zehirdir atmak için , eğer imkânınız varsa kesinlikle propolis öneririm Rabbim şifa versin bunları araştır belki biri şifa olur🌼🌼