B_12 Kızlar 10 aylık bebişleriniz yürüyormu bzımkısı 2, 3 adim atıp pıt düşüyo birde bizim daha ust dişlerimiz cıkmadı 😔
Balkupum2505 B_12 bizde 9 ay 5 günlüğüz 6 7 aylikken adım atiyodu şimdi ayakta durmak istiyo ams adım atmiyo 🙄
FerahKuzum B_12 yürür canm bzimki de öyle öyle başladı şmdi 1 dk oturmuyor. Oyun oynarken bile çömelerek otnuyor asla oturmuyor 😊 sizinkinn de yürümesi yakındır 😊
ALWOZN Bizimkide 9.ayı bştri ama hiç emeklemedi, ayaklarının üzerine basmak istemiyor, yürütece 1 aydır biniyor. Ama ben zorlanıyorum. Çünkü çoçukları hazır hissetmedikleri hiçbir şey için zorlamamak lazım. Ben takılmıyorum.