minik1 Mrb dun bexeronun ikinci dozunu yaptirdik o zamandan beri her seye agliyor cok huysuz.atesi yok bir kere calpol verdim aksam sizde yasadiniz mi ayni drumlari ?en son ikinci ay asisinda bu kadar huysuz olmustu
Woody minik1 çok ağrı yapıyormuş bexsero. Agrısı vardır belki. Ben bir kere daha calpol verirdim sanırım🙄
Seselif minik1 ilk dozunda çocuğum mahvoldu agla agla gece özelikle cok huysuzluk oldu ikinci dozu da cok rahat gectı hiç aşı olmamış gibiydi bızım
minik1 Woody ilkinde hic boyle olmamisti bexsero.saglik ocagindaki ebemizi aradim az once atesi yoksa verme farkli bi huysuzlugu vardir dedi iyce kafam karisti 😑😀
minik1 Seselif evet bizimde ilkinde hic br sey yoktu.ah canlari yanmasin yavrucaklarimizin sustu sukur simdilik biraz acilmaya basladi ama hala mizmiz