Sütünüz cok tazyikli ya da cok yavas geliyor olabilir, once sagip sonra vermenizi önerebilirim. Onun dışında atak haftasında bu tarz davranışlar normal. Birde biberon kullanımı meme reddine sebebiyet verir. Emzik ve biberon kullanımını azaltabilirsiniz (eger kullanıyorsanız)