Aras05 çok yaşadım 😢 yalnızca ağrı da değil,resmen soğuk algınlığı belirtilerinin aynısı. En kötüsü üşüme titreme idi. Hemen hastaneye gittik,hastane tipi sağma makinaları ile sağıldı ancak öyle kurtuldum. Birde emzirirken protein ağırlıklı beslendim asla şekerli paketli ürün tüketmediğim için aklım kalıyor,gözüm düşüyordu birçok şeye. Hep derler ya süt damarı arsız olur hemen ister gördüğünü. Kola çok istemişti canım ve bir yudum kola içtim,ilk mastit olduğumda. Sonraki zamanlar istediğim herşeyden birer lokma yedim. Daha sonra da mastit oldum ama daha hafifti gene eskilerin usulü lahanayı haşlayıp çok sıcakken onunla göğsüme sıcak kompres yaptım öyle iyileşti