Memnunmusunuz doktorumla konuştum ilkten aptamil prematil kullandık kakasını yapamadı sonra aptamil prosyneo al dedi aldım kakasını da gayet güzel yapıyordu ama yadını beğenmedi oğlum zorla içiriyordum doktorum bu seferde pronutra al dedi inşallah bu sefer sorun olmaz evolvia almak istiyorum ama doktoru sürekli aptamin farklı şeylerini önerince bi bildiği var diyorum