Selam kızlar 🥰, kızım 2 gün sonra 1 yaşına girecek ama hálá adet görmüyorum 😑. sorum şu ki bazen sabahları bazende gün içinde 1 kaç kere rahim kısmında böyle adet olunca bi ağrı oluyo ya işte tam öyle bi ağrı oluşuyor sonra 1 ,2 dk sonra geçiyor 😶 adet olmadığınız dönemde sizdede böyle oluyomudu ? Doktora şimdi gidemiyorum eşimin işleri çok yoğun 1 ,2 hafta sonra gidicez ama yinede bu sancılar beni korkutuyor 😣