Acemianne98 vlla bizdede vardı bu illet askerden getirdi kardesım bizde bitti ama kız, kardesımde devam edıyordu ve bebeğine geçti ne yazıkki bebeğe özel hazırlanan krem verdi doktor kendılerıne ayrı hazırlanan krem verdi. Cocuk berbattı şimdi çok şükür baya toplandı bebek. Zaten sürekli kaynatıcaksınız carsafları giysileri bide torbaya koyucaksınız sürekli temızlık yapın bide aşırı kasınınca doguk suyla duş alın çok rahatşıyorsınız cok pis bir illlet. Hamıleyken bana da bulaştı ıkı üç ay sürekli temızlık ve doktorın verdigi hazrlanan kremden kullanarak geçti. Allah yardım etsin