Merhaba kızlar oğlum 3 yaşında çam ve sakura hastanesinden randevu aldık muayene için aslında korkuyorum zaten normalde de huysuz ama bakalım
Şimdi sizden istediğim bana bilgi vermeniz muayene gittiğimizde neler olucak ne yapılacak gün verirlerse ne yapmamız gerekiyo ?
Kaç günde iyilesiyo sünnet olduktan sonra ne yapmamız gerekiyo bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler ❤