ftyozyuccer Merhabalar bebeğim son günlerde çok huzursuz olmaya başladı sizlerde aynı durumları yaşadınız mı ne emmesi düzgün ne yatakta nede kucakta hep mutsuz yüz ifadeside öyle ne yapabilirim acaba
DevranAlp ftyozyuccer ftyozyuccer bnmki de aynı bide sürekli mız mız hiç keyifli değil asıyor suratı huysuzzzzz ki sorma
Glyykt ftyozyuccer bnm aynı hiç sorma bu bi kaç gündür bezdirdi beni 5 dakika yerde durmuyo huysuz ve huzursuz 3.+13gnluguz daha önce böyle ypmiyo du ne oldu anlamadm
MerveSara ftyozyuccer 3,5 aylıkken başlıyor , 4,5 a kadar atak sürüyor maalesef , en sert ve en uzun atak dönemiymiş. Biz de o süreçteyiz , son bir haftamız . Sabır çekip duruyoruz , Allah yardımcımız olsun.🙏🏼👻
Bisaniye ftyozyuccer uzunca bir atak haftasına hoş geldiniz:) normalde çok sakin bir bebeğim var ama onbeş gündür her sabah çığlık atıyor ağlamıyor ama sızlanıyor söyleniyor :)
ftyozyuccer DevranAlp aynen öyle büyüme ataklarımı acaba üzülüyorum da sanki yetemiyorum gibi düşünce yaratıyor 😞
ftyozyuccer Glyykt bende sıkıntısı var sanıyordum çok üzülüyorum bebeklerde genelmiş demek ki bu zamanlarda
ftyozyuccer MerveSara amin darısı bize artık biz daha çok başındayız gazımız bitti derken bu başladı bu biter diş başlar 🤦🏻♀️
Annnisshhh ftyozyuccer benimkide iki gündür muz mız acaba diş mi çıkarıyor eller hep ağzında ağzından çektiğim an başlıyor ağlamaya
Alazokan Bizde atak haftasındayız sanırım ondan mı bilmiyorum ama oğlum iki gündür uykularından ağlayarak uyanıyor sizlerin de öyle mi 😔😔
Mahinursmr ftyozyuccer büyüme atagı dönemi yanlış hatırlamıyorsam 30-35 gün falan sürüyor en uzun büyüme atagı dönemi bizim son 9 günümüz kaldı hadi hayırlısı 😀
ftyozyuccer Mahinursmr uuf kötü zamana denk gelmişiz biz daha başındayız aileme gideceğiz bugün uzun yolculuk var yandık desenize 🤦🏻♀️
Ashlee Anam bebek bi bigun cok mutlu olur bigun huzursuz. Bizlerdr oyleyiz oda oyle olacak tabi adini koymuslar bi atak haftasi. Ben ona ruhhali diyorum. Huy degistirir bebekler cok normaldir surekli aglayamaz yada surekli gulemez ki
ftyozyuccer Ashlee şu an sürekli mızmız yüz ifadesi hiç bişeyden memnun olmadığını gösteriyor ara ara olsa anlıycam
Ashlee ftyozyuccer gazi olabilir sicaklamis yada usumus olabilir. Masaj yapabikirsin belki iyi gelir. Benim de ilk.2 ay hic yuzu gulmuyodu deli oluyodum simdi 4 aylik olcak agzi kapanmiyo😊