akidesekerii bende kullandım bibs ama memnun kalmadım açıkçası . Hemen şişiyor. Phılıps kullanıyorum su an cok memnun kaldım. Dıgerı azcık bıyere degsın hemen toz topluyordu. Sureklı yıkamak zorunda kalıyordum. Kaucuk oldugu ıcın sterılızasyon makınesıne de atmayın bozuluyor. Yanı bence almayın 3 tane eskitim 2 ayda 😀