Serife90 kilosu gayet iyi.. Dktrnza danışın derim… Bnm kızım 4 ncü ayda daha zyftı ve doymuyordu. Doymnyn bebek genlde çok ağlar hiç durmaz mamaya başlynca anlmştm doydgnu… Bnce doyuyordur size öle geliyodur 😊😊. Bebekler emmekten başka bşy vilmezler daha küçük yani daha norml bnce… Daha fazla verirseniz obezine yol açalirsniz 😊 ek gıda içnde doktrnzla konşn derim daha erkn sizin için ve kilo iyi 🙂