Mavisim Defnem20 reaktifse allahın izniyle sıkıntı yoktur çünkü bende ilk gittiğimde reaktif diyordular en son gittiğimde reaktif bile değil naturel lenf yazmışlar instagramın varsa yaz ordan raporlarına bakayım az çok anlıyorum artık
Defnem20 Mavisim canım şuan elimde bir rapor yok instadan ekleselim gene lazım oluruz birbinize PLT 467 falan çıkıyor rdw var ya bir de o yüksek çıkıyor da bende mch değerleri var ya onlar düşük çünkü aılecek demir eksikliği var bizde
Mavisim Defnem20 benimde rdw vc diye bi deper 2 seferdir düşükmü yüksekmi anlamadım bi oynama var ama doktorum önemsiz bi değer diyoo
Mavisim Defnem20 aynen canum ben şimdi daha iyiyim çok şükür eskiden çok daha kötü vesveselerim vardı allah ne nasip etmişse o☘️
Defnem20 Mavisim aynen öyle kuzum ben de hala var hemen eklemlerin ağrısın ha şimdi oldu hemen gideyim duran agrisin tamam kanser belirtisi.kos doktora psikolojik sorunlarım olduğunu düşünüyorum artık
Mavisim Defnem20 bende eklem ağrılarım içinde çok doktora gittim işte fibromiyalji dediker bazen tutuyo bazen çok iyyim
Cascas19 Adalduru yok canım kıl kadar incecik bir iğne sadece gıdıklıyor minicik bir acı bile hissetmezsiz
Adalduru Defnem20 26 martta biyopsi yapılacak canım sonuçları da 2 hafta sonra çıkacak bekliyorum 💁🏼♀️